the room



Ligger här nu i min fräscha nya säng! Stoooor som ett as är den, man skulle få plats en hel armé nästan ;;o Ska bli trevligt att inviga den ikväll :')
Hela dagen har jag fixat med sängen och rummet, det blev nämligen lite allmänna ändringar också.
Har städat och rensat ut allt som inte är nödvändigheter här inne och just nu ligger jag och kollar på den perfekta platsen för en tv att hänga.
Det SKA hänga en där snart :')
Bestämt det redan :')

Har uträttat mitt Converse problem också, white ones is on the way.
Ska snart uträtta mitt svarta tygskor problem också.
Sedan kolla runt lite allmänt på massa reor.
OCH om jag inte dödar en bäver mitt i allt ska jag försöka fixa bloggen också.

Humihumi, får se vad som hinns.

Hejpå
2009-01-06 @ 17:06:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0