Trött som ett arsle, fryser som en get

Vilken dag! Helt över för mig nu.
Hade först svenska, som vi inte hade för att jimpanboy hade glömt att schemat var ändrat.
Sedan hade vi naturkunskap där vi diskuterade klimatfrågor, fett intressant :') Hade lunch efter naturkunskapen och matteprov efter lunch. Provet kändes okej, förutom att jag inte hann klart med det så jag bara skrev ett svar på dom sista frågorna :(
Därefter tog vi en iskall promenad bort till sportallsbadet och hade idrott. Lyckades få upp den där äckliga dockan ifrån botten. Men jag kände paniken när jag inte hade någon luft kvar i lungorna och inte kom upp på en gång. Uschusch. Simmade 40 längder och efter badet hade vi en liten stund i en bastu innan vi gjorde oss i ordning och åkte hem.
Nu sitter jag här, stelfrusen och toklockig i håret. Känner hur ögonlocken drar sig neråt och är på väg att stängas. Snart kommer Nathalie, vet inte vad vi ska göra. Ta det lugnt bara, all i orking.
Tjoflöjt för nu!
2009-01-16 @ 17:07:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv: Vad bra :D

Fick ni simma 40 längder? Vi fick simma 12 :s

Ha så trevligt ikväll :)

2009-01-16 @ 18:37:30
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha, maybe det ;D Eller så kunde vi redan!

2009-01-17 @ 00:08:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0