And nothing else matters



Vad har du på dig idag?  Ja, en t-shirt, en kofta, ett linne, ett par strumpbyxor.
Vad har du gjort under dagen? Än så länge, åkt buss, gått i skolan
Vad har du för frisyr? Nedsläppt, med uppsatt lugg
Vad ska du göra innan dagen är slut? Gå på stan åtminstånde en gång, umgås med min pojkvän
Vad har du inte hunnit med idag? Skrivit en sammanfattning, Gjort frågor, pussat på jocke och pratat
Vad ska du göra imorgon? Stå på nordic som funktionär, gå och kolla på timrå-färjestad, äta mysmiddag med joakim
Vad ska du göra i helgen? Nordic som funktionär nästan hela helgen
Vad åt du senast?  En limpmacka

Dagens humör: Jag vet inte riktigt, inte dåligt, inte bra
Dagens låt: Erik Hassle - Don't bring flowers after i'm dead
Dagens vill ha: SOMMAR, bikini, slitna jeans, nya t-shirtar. Joakim.. eller han har jag ju redan :'D
Dagens saknad: Våren & Början av sommaren i nian
Dagens drog: jockes kärlek
Dagens finaste: Joakim såklart
Dagens händelse: Mina kompisars konstiga humor
Dagens mat: Har inte ätit än
Dagens köp: inget än, kanske till lunch att något slinker med
Dagens kärlek: Går till min underbara Joakim
Dagens bästa: Dagen är fortfarande ung
Dagens sämsta: Saknar min sötnos
2009-01-30 @ 10:47:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0