Goda vanor ger dig goda former


Nu är jag nöjd :') Provet var inte så svårt som jag trodde. Det gick faktiskt riktigt bra skulle jag tro. Känns som att det var värt att plugga så jäkla mycket som jag gjorde! Men sedan när jag får tillbaka det har jag väl räknat på fel sätt eller har fel svar med någon marginal eller så får jag kompletera och när jag gör det sänker jag mitt betyg eller något. Men just nu är jag nöjd!
Köpte ett par nya skor idag också, ett par svarta vanliga som jag har velat ha i tre miljoner år snart och nu är dom mina :') mohho!
Nu ska jag sätta mig och skriva klart min labbrapport, göra bilduppgiften och plugga in spanska verb. Sedan ska jag glädjas åt att jag är klar med allt! Wohoho!

Hejdå mina små söta amöbor.
2009-01-20 @ 15:15:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer nog få komplettera nå så jävulsk :/

2009-01-22 @ 08:20:21
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0