Myslördag

OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? 22.05
2. Namn? Emelie
3. Vart bor du? Sundsvall
4. Hur många barn vill du ha? Två - Tre
5. Vill du gifta dig? Med min prins, ja!
6. Har du ätit sushi? No
7. Favoritglass? Twister
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? ett paket
9. Humör? Trött, glad, kärleksfull

FYRA GREJOR.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej :(
3. Sover du helst själv eller med någon? Med min prins
4. Tror du på spöken? Utan tvekan

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Skulle jag inte säga nej till
2. Skulle du vilja väga mer? nono
3. Skulle du vilja mysa med någon nu? jag ska mysa med någon nu, jocke (':
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

KAN.
1. Kan du röra på öronen? nej, men hela huvudet
2. Kan du slicka dig på näsan? haha nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Det kan jag
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Tror jag inte
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, utan problem
7. Kan dina vänner lita på dig? Självklart
 8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan gjort det
9. Kan du sjunga? i duchen, och när jag och joakim kör allsång på skansen :')
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? om det är en ful affär

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, vem har inte?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja, varje kväll :')
3. Har du syskon? Ja, min lillasyster och jag
4. Har du pussat någon den senaste timmen? Ja, min goding :')
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det vet väl inte jag
6. Har du varit full den här månaden? No
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? No i havent
2009-01-31 @ 22:05:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

Härlig blogg du har och en vacker header!!:)

2009-02-01 @ 04:24:43
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0