The days go by

Det är underbart med fina vänner. Det är fint att kunna umgås och inte göra någonting och känna att det är helt okej.
I helgen har jag umgåtts med Linnea hemma hos henne. I fredags kollade vi på en konstig film och var social med varsin dator och en gammal amigo marabou choklad. Vi gick och la oss på tok för sent när vi skulle upp och jobba båda två klockan 10 i lördags, men vi kom i alla fall upp och iväg. Det gick ett lite glädjerus genom mig klockan 4 på lördags eftermiddagen när jag kom att tänka på att jag gjort mina jobbiga veckor på ica nu. NO MORE WORK!  På kvällen bestämde vi oss för att ha ett mysigt litet grillpartaj hos linnea med jocke och albon, patrik 1,5 och världens godaste efterrätt. Idag har varit en riktig slappardag, jag har börjat läsa tredje twilightboken.. seg? och ätit på momangen :') Nu sitter jag bara här och tänker på att jag inte ska jobba och att jag kan vara vaken hur jag vill, freedoooom!
2009-07-12 @ 22:16:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0