Lustlistan

Humör: mja, neutralt
Frisyr: fritt när jag jobbade, bulle när jag var hemma, bulle nu
Klädsel: ica-worker-shirt och chinos, nu.. tröja, trosor
Händelse: fick reda på arbetstider och so on på ica
Låt: amagad, jag har inte lyssnat på någon tror jag :'o
Planer: ta en huvudvärkarbekämpare och sovmysa på jocke :')
Vill ha: skitmysiga sista skoldagar och sedan om 4 veckor vill jag ha fint väder!!
Saknad: proven :(   ELLER?!
Drog: multivitamindryck a la glocken gold
Finaste: joakim är fin idag
Måste: hahaha inget :'D lissna.. INGET!
Mat: två rostade, en mannafrutti, potatissallad och strips :s fresh
Köp: mannafrutti 8.90:-
Kärlek: den går till joakim för att han är så rar :')
Doft: nybakade bullar, när jag jobbade :(
Bästa: tennis, me love tennis! och stripsen ofc
Sämsta: att norrlands guld fick tårta och jag slet arslet av mig!
2009-06-09 @ 23:18:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0