Man ska inte kunna andas

Ögonen är röda och svider, imorgon kommer dom vara uppsvällda och små. Det gick inte att andas normalt. Hjärtat gjorde ont och jag kunde inte prata. Det var fan det värsta jag sett sen Denny dog. JÄVLA GREY'S och jävla avsnitt. Nu ska jag sluta kolla på det! I alla fall tills det börjar igen i höst.

Jaja, från det ena till det andra så har jag varit på boda borg idag med hela skolan, som inte är så många.. 4 klasser bara, men det är skitsamma :) Åkte hem med skadade knän, ett stort sår på rumpan från en jäkla fet sticka  som jag inte fick ut och 7 klarade banor. Det var så roligt så :') Har också fått reda på arbetstider på ica, två veckor  jobbar jag måndag till fredag och två veckor måndag till lördag. Jobbar för det mesta från 10 - 18 eller 11-19 förutom måndagar då jag börjar 8 eller torsdag och fredag då jag slutar 5. Vilket betyder att jag jobbar från 10 till 17 på midsommar, great. Extremt sugen man kommer vara på att göra något efter det! Imorgon är det bara betygssamtal och städning och på fredag är det avslutning med tävlingar klassvis. NV1 är in it to win it! Nu ska jag bege mig och min röda näsa till toan och sedan krypa ner i sängen.
Word Human
2009-06-10 @ 22:44:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0