Something new

Nu har det designats lite igen, men bara headern. Den är inte helt klart, några bilder ska bytas ut och fixas och donas med men annars är det kirrat! Får se hur länge den håller den här gången (:
Idag har jag varit med om både de ena och det andra. På dagen fick jag reda på massa slutbetyg på skolan och sedan kollade jag på massa studenter och tyckte synd om mig själv som har två år kvar. På eftermiddagen åkte jag och mami in och hämtade mina skor hos skomakaren och kollade på fler studenter när dom åkte på lastbilarna och var glada. Sedan har jag kört en moppe från polisen och letat efter kläder att ha imorgon. Händelserik dag! :D
Nu ska jag duscha och sedan ska jag sova. Imorgon är det avslutning, men det känns inte som det. Det känns inte som det alls. Tråkigt att det ska vara dåligt väder också :( På kvällen har det inte planerats något, så vi får ta dagen som den kommer, inget fel med det :D

Godnatt!
2009-06-11 @ 21:25:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0