The bad days and the good nights




Även fast man jobbar hela dagarna så hinner man med att mysa lite på kvällarna. Vi har varit ute på öarna utanför juniskär i tre dagar nu och igår tog jag till exempel mitt första dopp för i år. I havet som var 16 grader varmt och fullt med småfisk. Stolt jag blev över mig själv :') jag som får panik av att kolla på bottenlöst vatten badade i det! Men bara efter att Jocke, Mikaela och Agnes skrämt bort alla fiskar. Idag har jag jobbat och jobbat och nu sitter jag utmattad hos jocke och njuter av choklad och jocke :) Vi får se om jag orkar göra något ikväll. Jag tror det bara blir mys för jag fick förlängd dag imorgon så jag jobbar från 7 - 15 istället för 10 - 15 :( Nu ska jag i alla fall slute skriva här och gå ner och äta grillat! MUMS

Peace
2009-06-26 @ 19:15:25 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

åh vad mysigt :') älskar att åka båt!

2009-06-26 @ 19:44:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0