i need to go back



Det är dagar som dessa som får en att tänka tillbaka och sakna. Jag gillar inte dåligt väder, man känner sig så instängd och smutsig. Annat är det om man vill vara inne och mysa och inte känner sig tvingad. När det är sånt här väder kan man ju inte gå utanför dörren utan att se ut som en krullig blöt ful pudel.
Igår i alla fall hade jag en mysig hemmakväll med kinamat, mamma och filmen taken. Riktigt mysigt att få umgås med sin uppfödare för en gångs skull :') Idag har jag bara degat på, kollat på the city-maraton och inte bytt om från sovtröjan. Fast nu ska jag kanske ändra på den sista delen och göra mig i ordning för 9 blir det troligen bio med min man och lillasyster. Vi ska se baksmällan, jag har hört att den är bra. Have a great night!
2009-06-14 @ 18:08:38 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: celina

Vilka härliga bilder : ) Jag vill utomlands

2009-06-14 @ 19:25:42
URL: http://celinalennartsson.blogg.sen.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha, komiskt. Jag såg också taken igår :D Visst var den grym?

2009-06-14 @ 19:47:18
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0