Som en blöt pudel

Jag är egentligen en aktiv bloggare, bara inte nu. Idag har jag tillexempel varit fullt upptagen med att spela tennis, min tennispremiär och jag vann fanken i mig en match :D Sedan är det så att det som har varit har ändå inte varit intressant så det är inget att ta upp. Imorgon dock ska jag vara med Nathalie, vi kommer väl troligen åka på cruisingen eftersom hennes familj är cruising fantaster :) också har jag fått reda på mitt sommarjobb, jag jobbar vecka 25 - 28,  skönt med pengar, inte skönt med inte sovmorgon :) Nu ska jag och mitt blöta hår åka till statoil med min älskling, inget jag längtar efter men vad gör man inte för den man älskar :')

Tingeling
2009-06-05 @ 23:00:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0