Visst känns det bra att vara vid liv



En heldag i solen kan verkligen göra upp för flera dagar inomhus i en butik. På min göraupp dag idag har jag och jocke umgåtts med trevliga människor på berga och det har varit helt supermys. Lyckades bränna mig i knävecken och baksidan smalbenet lite :') Var där från cirkus 12 till cirkus 5 och sedan åkte vi hem min man, min far och jag i vår mysiga båt. Nu senare på kvällskvisten har jag varit med min vän linnea och knäppt lite kort och lekt turister i juniskär. Hittade min älsklingsbrygga! Jag som trodde att jag hade sett hela juniskär nu på 17 år men ack så fel jag hade. Är helt slut nu så jag ska nog inta sov position. Imorgon börjar en ny vecka jobb och efter den veckan har jag bara en vecka kvar sen är jag fri!

Godnatt mitt underbara liv
2009-06-28 @ 23:21:00 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: ottilia

Vad kommer linnet på ditt kollage från? (a)

2009-07-19 @ 10:58:40
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0