Allt, eller?

Nästa köp, parkas.

Sitter in my sofa nu och kollar på hockeybockey. Det går väl inte sådär jättebra kanske. Förlängning nu. Mina pengar är inte så bra heller, fast jag är rikare än vanligt :') Funderar på att köpa mig en parkas, älskar parkisar. Fick svar till min sommarjobbsansökan från komunen också, hoppashoppas. Fast jag hoppas mer på Ica nivvis. Ica nivvis leder till extra jobb och jag behöver extra jobb :') Har mina kontakter där, hoppas de hjälper, mohoho. MOHOHOO. Jag känner mig galen. Förresten älskar jag topshop och jag vill att matildi östmanis ska hjälpa mig med tekniska saker på bloggen, pretty pleeease (aaa)
Lallaala..Hejdå
2009-03-09 @ 21:31:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0