I'm free, i'm free falling


Hellu alla barnbarn

Klockan är halv 11 på min lediga dag och jag sitter i en bil inne i stan ;s Förstår inte riktigt vad jag gör här redan men det har något att göra med att mamma är på massage och jag vill till birsta.. och mamma orkade inte åka hem och hämta mig sedan eftersom vi bor låååångt ute i ingenmansland. Så då får jag sitta här i bilden medans hon är inne på massage och hon får betala när vi är på birsta :'D Fint väder är det idag också, då blir man glad, synd bara att kylan inte vill släppa.  Nä men nu ska jag sluta skitsnacka och get down to buissnies, mamma kom precis :D

Peace folket
2009-03-25 @ 10:46:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0