Japp


Nu är det avklarat. Gick ganska bra ändå, det var lite spänt i början men det släppte snabbt. Nationella alltså. Pratade på om allt och lite till. Det gick till och med över tiden. Men nog om det. Nu sitter jag och matild på skolan och gör nada. Funderar på om jag ska dra med henne ner på stadens gator och checka in lite prylar. Är mycket sugen på att råna en bank för lite kosing till kläder.

Förresten så fick jag min japp av cecilia idag. Tankyo friend!<3

Peace

2009-03-16 @ 13:19:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

you are välkommen:D du förtjänade den:)

2009-03-16 @ 17:21:13
Postat av: Matilda Östman - the life of

Emelie, jag är galen just nu xD

2009-03-16 @ 18:56:04
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0