Kom igen nu gud så kör vi!


Godhalvförmiddag mina kära läsare!

Idag har inte varit en fin dag i sundsballe. Vaknar upp till massa vitt på backen och det ogillas starkt i slutet av mars, nu ska det bli sommar :(:(:(
Har haft lunch alldeles nyss, sprang ett ärende till mamma och åt en bit av hennes subwaykaka i samma veva, mycket gott :') Nu har jag snart matte och efter det ska jag hem och plugga vidare med  biologin tror jag, om jag orkar. Men det vet man aldrig moho!

Kan ju berätta att jag tror jag lever ett dubbelliv som guds assistent i sömnen också, inatt berätta jocke att jag hade sagt "kom igen nu gud så kör vi!" också hade jag kört brummbrumm ljudet med munnen. åhejåhå säger jag bara.

Peace
2009-03-23 @ 11:40:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0