morgonstund har guld i mun



Hellu
Dåligt med uppdatering igår, men jag hade ingen tid över. Var upptagen med att kolla på timrå, gå till ica, äta mat, kolla på melodifestivalen (som förresten var en skam, sverige har dålig musiksmak ;s)  och så vidare. Men nu är jag tillbaka på banan igen. Har nyss städat det mesta av Jockes hus. Mäkta imponerad över att jag alltid städar bra när jag inte är hemma och nu sitter vi här, vid varsin dator och nördar fett mycket. Imorgon har jag nationella i engelska, höhö. Den orala delen.. alltså den talande delen. Lycka till till mig själv med indierengelskan som kommer komma fram hela tiden. Nä, nu ska jag pussa på hjärtat.

Peace

2009-03-15 @ 14:30:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Det handlar ju inte om musiksmak utan om vem som har störst chans att ta hem det i Moskva :D Tycker vi gjorde ett bra val.. kanske inte den låt man skulle kunna lyssna på men den funkar i ESC ;d

2009-03-15 @ 15:35:52
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0