New


Hellu people

Nytt på bloggen igen, headern är bytt :) Det kommer säkert bytas ut då och då mot nya bilder tack vare den underbara beslutsångesten jag har :') Har suttit i tre timmar redan med den här  och funderat och funderat över vilka bilder jag skulle välja. Men nu orkar jag inte mer och min kompanjon jockeponken är nog ganska less på mig, så jag ska mysa med honom istället :) Idag har jag mest bara degat med min sötis och ätit fetgod lax till middag, har inte hunnit träna någon matte alls, men det hinns med imorgon och på tisdag. Nej, nu ska jag sluta, mys på G!

Peace
2009-03-29 @ 20:43:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Alltså Emelie, är du jag? Eller är jag du? Bra att jag hade tänk fixa min header sådär också, bra! nej, får väl skita i derå!

2009-03-29 @ 21:00:11
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: cecilia

kings of leon fick vara med oxå:D den va as fiin emelun!

2009-03-29 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0