Nivrena Nostalgi


Hellu amöbor.

Efter en reträtt från eftermiddagens lektioner på skolan mår min mage och jag numera bra. Blev en smärre pang på må illa på skolan och jag ville inte råka ut för en olycka på plats. Åkte hem med numero 20 till kvissle och träffade upp min kära gullunge utanför nivrena. Han ville kolla på skol-dm i basket en liten stund så jag följde med upp och fyfabior vad jag saknar nivrena, nostalgi till tusen! Skulle gå om trettiotvåtusen år där om det var möjligt :( Efter matchen gick vi till ica och köpte Franks och sedan gick vi vidare till bussen. Väl hemma hos Jocke dog vi på en gång och vaknade inte förrän 5.. (!?) Ganska skönt att sova för nu mår jag kalasbra :D Ikväll blir det bara till att mysa och ta det lugnt, ganska skönt. Men nu ska vi ta en dusch och sedan göra pizza!

Peace
2009-03-27 @ 19:07:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

men jag vill ju ha en svart ditt freak!

2009-03-28 @ 13:43:51
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0