Pimp my blog


Moj!

Som ni dagliga läsare kanske ser så har det skett en update på denna blogg. Har varit pojkvänsfri och läxfri (nästan) hela dagen och då sitter jag där och försöker pimpa my blogg som ett och ett annat blockmongo. Har svurit ett antal gånger vill jag lova. Annars har det varit enrätt händelsefattig dag. Har bara drivit runt och nu till kvälls har jag kollat på desperata hemmafruar med min syster och ätit special K dark chocolate & strawberries, muuuums (h) Imorgon är jag ledig, fett skönt! Ska en sväng till birsta baby och sedan.. plugg, alltid allt detta plugg, ingen fritid alls.
Nä, men nu ska jag dra mig vidare till nya platser.

Peace

möööööööömns
2009-03-24 @ 23:18:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0