ramones


Man måste älska tradera, this is min nya ramones tröja :')))))
(det gråa på bilden hör till en likadan tröja fast en grå, men den köpte jag inte)




Nu sitter jag som det orakel jag är och fixar ihop en liten spellista med artister och låtar till nettan. Skickar bilder ifrån sommarn till sickan gör jag också, och njuter för att livet är så bra. Kollar man bakom mig ser man en väldigt fin halvsolnedgång och kollar man till vänster om mig ser man samma gamla äckliga juniskärt som alltid. Men fortfarande.. en underbar dag!

Peace




2009-03-23 @ 17:57:09 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

ahhaa tur att du inte ser den delen av juniskärt jag ser, den är fulare:D

2009-03-23 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0