Ramoneströja och friterade kycklingbollar


Gokväller

Ligger i den stora sängen på mitt rum nu och är halvt som halvt död. Åt way to mucho mat nyss och det resulterar i en halvsovandesmagutspännandes Emelie. Men bär man mitt namn och födelsedatum och får man kinamat tänker man inte längre än näsan räcker utan slänger i sig! Birsta var inte så kul (?!) Var för trött skulle jag tro. Men en  mycket roligare sak är att jag fått min ramones tröja, den är verkligen underbar :') färgen och tyget och allt. Jag älskar den! Nej men nu vet in vad, nu ska jag ligga här stilla i en timme för sedan ska jag åka till min sötnos och sova. En bild på tröjan kommer en annan dag, har ingen ork nu!

Later alligator
2009-03-30 @ 19:46:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Daniel

OJOJ kyckling som e sååå gött!

2009-03-31 @ 09:18:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0