the donk


Idag är ingen vanlig dag för idag är våran donken dag hurrahurrahurraaa! Eller nä.. vi har ingen speciell donken dag, det bara blev så att vi tjockade på donken jag, sickan, matild, emma och anna. Diverse problem och min tjockhet fick oss att röra våra arslen dit. Fett gott kan jag meddela. Började 10 idag, så fick en lååång och skön sovmorgon, klev upp kvart i nio :') På engelskan kollade vi på film, about a boy hette den. Såg inte så mycket, men den verkade bra i alla fall. Sedan lunch och nu estet. Men nu känner jag att jag svamlar, ska börja skriva på min estetgrejsmojs istället och hoppas på att jag får sluta för att jag nästan är klar med den!

See you later alligator
2009-03-26 @ 12:16:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0