kanibalkocken


Alltså så jäkla tråkigt liv jag har just nu, sitter på mitt rum och är sur som en banan. Men varför jag är sur vet jag inte, jag bara känner hur ilskan kokar i mig så om någon skulle komma in och säga något litet fel nu skulle den ha suttit sin sista potatistå i mitt rum på länge i alla fall!
Igår var en mysig dag. Började med tacos, sedan paltkoma och sängliggande hela kvällen. Imorse fick vi godfrukost, våfflor! Linnea och Nathalie gjorde i ordning det till oss :') Kan även ta att meddela att jag lyckades få ett helt glas juice över mig, jag skulle precis dricka och då lossnade hela botten på glaset och allt for ner på mig. Fabior vad rädd jag blev ;O  Nu ska jag äta och sedan ska jag bege mig till blackbay och mysa med mitt hjärta.
Peace

2009-03-22 @ 16:13:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0