Utmanananad

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av  matildsen


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
miljö.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En söt joakim

3. Vad såg du senast på TV?
The Hills

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
20.00
Rätt svar var 20:17

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Hejarramsor från tvn

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
Gick från min bil till jockes dörr

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Matildas blogg

8. Vad har du på dig?
oversize långärmad (ej randig dock) jeansleggings, trosor, tuttkasse, strumpor.

9. Drömde du något inatt?
Näe, inte som jag kommer ihåg

10. När skrattade du senast?
Jaa.. en kwurt sedan kanske

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor, tapet, spackel, list, fönster

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
ja det gör jag often

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
åkej

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
donno

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Spendeeeeeeeeeeeeeeera. Spara lite kanske :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag hatar mina höfter och tänker ofta på att jag vill bli av med dom.

17. George Bush?
är inte längre president, moho

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Pojke - Viggo  bland andra
Flicka - Thea bland andra

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Skulle inte sitta fel nej!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen till paradiset din gamla hagga

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Lillis Svedin
Älsklings Ersson
Sickan Sandström
Nathalie Friburgarn
2009-03-10 @ 20:38:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

hur hade du tänkt att jag skulle svara på dom??:d

2009-03-10 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0