Jag, död?



Torsdag - Birsta med sickan, hem och fixa, mötte upp nathalie, åkte hem till joakim, lagade mat, åt mat med sickan, nettan, lillis, joakim och albin. Åkte till essvik och spela brännboll (fanny och emil hängde också med på det)  köpte choklad på statoil, kollade på nsk fjortisbrasa i två sekunder och sedan hem och sov.
Fredag - vaknade i bra tid, gick ut i det fina vädret och solade, gjorde ren joakims moped, spelade tennis och basket, solade mer, åkte hem till mig och lagade middag, spelade badminton, kollade på x-men, sov.
Lördag - badminton på min gård, stuttsade, åkte hem till joakim, tog moppen och åt fetmat på max, åkte hem och kollade på cruising sedan upp till tjärn där vi träffade linnea, leo och albin, eldade med kottar, gick en sväng ner med leo till hans skjuts, gick hem, kollade på tv, sov.
Söndag - basket, sol och dator. Vädret har inte varit det bästa idag, suck :(

Nej, nu ska jag gå och göra mig av med lite kroppsbehåring som växer överallt, jag tror jag måste hålla bättre koll på den alltså. Sedan ska jag hygiena mig med att måla naglar och vara allmänt trevlig mot min kropp.

Word human

2009-05-03 @ 16:49:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0