Min fina skeva utan hjul cykel



Jag hittade drömcykeln, felet var bara att den var skev saknade hjul och hade blivit påkörd. Men jag älskar den. Vi fick inte med den hem heller eftersom den skulle till skroten, MEN DEN SKA BLI MIN, morfar ska dit och prata till sig den på sitt trevliga sätt och pappa ska fixa den, lätt. No matter what! Den var helt underbar. turkos med massa fina mönster. Om jag inte får den ska jag ha en blommig. blommigblommigblommig, tjalala :'D
Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning och sedan åker jag, Linnea och Sickan till Fanny och äter godmat. Hinner nog inte skriva något mer ikväll. Så..

PEACE OUT
2009-05-15 @ 16:49:15 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: SOFIAJOHANSSON

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin? Ifall du vill det skriv en kommentar till mig & börja följa mig, så börjar jag följa dig också. mvh

2009-05-15 @ 21:27:55
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Sofia

följer dig nu också! :)

2009-05-15 @ 22:31:40
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0