så här kan det gå när man blandar två nördiga naturare, en knäpp samhällare och en konstig median



Aaaa.. eller dom värsta delarna (bilderna) har vi censurerat för stunden, dom har jag inte än :D Ska ligga på Linnea så jag kan få dom inom detta halvår i alla fall  :) Vårat fredagsparty började med en lugn trevlig middag och slutade med halvnaken karaoke från 12 till 2 med allt från dr bombay till flo rida till håkan hellström. Extremt trevligt, dansade och hoppade bort flera liter svett och fläsk kändes det som, mina ben dog!
Vaknade upp på lördag morgon av att en väckarklocka stod och ringde, ingen orkade kliva upp och stänga av den så den lät väl i 3 timmar medan vi försökte sova. Åt frukost och sedan dog vi. Vi låg alltså i soffan och halvsov. Jag åkte hem från Fanny vid 12 skulle jag kunna tänka mig och blev satt i arbete på en gång.. rensa rabatten (L) De enda sakerna som hjälpte mig igenom var tanken på att jag skulle få 200 kr, håkanhellström musik och solen.
Vid fyra var jag klar så då kom Jocke my love och hämtade mig och vi åkte hem till honom. Myste på hela kvällen, åt gott grillat och kollade på tv. Idag har jag inte gjort ett jota, ätit kina mat bara. Tyvärr för mycket så nu är jag död som vanligt. Problemet med god mat är att man inte äter tills man är mätt utan man äter tills det tar slut. Förstår inte varför! Nu ska jag spendera mina sista helgtimmar med att lägga över musik till mobilen och plugga på spanska! TODO DIRECTO. eller? :S

shobre
2009-05-17 @ 18:40:20 Foton Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0