schule




Nu är dom klar. Frannydan i  olika kulörer.  Har städat mitt rum i massor och grejat med de här bilderna hela eftermiddagen så jag har nästan inte hunnit med något annat. Förutom skolan  ofcourse, eftersom den alltid tränger sig på, får tänka på att det bara är 21 dagar kvar, 21 dagar kvar!
Nu ska jag i alla fall mysa, kolla på desperata hemmafruar och belöna mig själv med fika. Inge mer skola ikväll, den lämnar vi  åt sidan, dock så känns det  inge bra då det är nationella imorgon och i övermorgon har jag tal och estet redovisning. Kan jag det bra? nej! PLUGGPLUGGPLUGG.  Psykhem nästa.

Pajpaj
2009-05-12 @ 20:03:20 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Den dampar all the time.



FINA BILDER!!! MVG till diggg

2009-05-13 @ 08:40:58
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0