So this is eden




Jag har inte lov att sitta här för mig själv nu, jag måste plugga matte, verkligen måste. Jag vill fixa ett mvg eller vg i alla fall och då kan jag ju inte sitta här.

Tänkte ändå bara meddela att nationella gick bra. Jag älskar att sammarbeta (host) på saker man inte kan. Fick sluta vid kvart i ett idag också för att jag inte hade något att göra på lektionen. Dock så kommer kvällen istället bestå av att plugga matte och att försöka komma på ett tal. Så man kan säga att jag pluggar på egen plats istället för att jag slutat, när man går NV slutar man aldrig, det är skola dygnet runt där.

Word
2009-05-07 @ 15:07:57 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida [om mode och foto]

åh, tack så mycket! och jag gillar din header, jag har facktiskt det mesta i den^^ tröjan, skorna och brillsen, hihi;*<3

2009-05-07 @ 18:50:59
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Vilja

Svar: Åh tackar! Haha nääe vet inte riktigt hur jag ahmnade där jag heller :O Tur antar jag elelr något?! Önskar dig en trevlig Torsdagskväll :)

2009-05-07 @ 20:21:05
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0