Speak emelie speak


Nu är talen avklarade. Det gick bra från början, till sista argumentet då min röst gick från flickig till gammal knarkare. Jag måste verkligen äta halstabletter innan tal, min röst klarar inte av att prata i 5 minuter i sträck. Annars talade jag i 4.51 och vi skulle prata cirkus 5 minuter, vilket är en bra tid :D
Nu väntar naturkunskap och sedan lunch, subwaaaaay (L)  eftersom matilda fyller år imorgon, 17 år :') Efter lunchen har vi skrämmande matte då vi får tillbaka vårat andra matte b prov. damdamda! Sedan ska vi springa cooper och då jäklar ska jag springa ihjäl mig :D Nu ska jag fixa mig ett mvg i naturkunskap genom att plugga på provet.

En bra låt också, min älsklingslåt i erik hassle format:
Nothing else matters - Erik Hassle

Peace out
2009-05-15 @ 10:29:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0