I see the rain falling down on me



Jag tycker inte om regniga dagar, nej. Inte mitt huvud heller. Jag tror att det kan vara vädret som ger mig min otroliga huvudvärk.

Idag har det hänt mycket känns det som men ändå inte. Dagen började med en tjej som berättade om sitt liv som drogmissbrukare, väldigt spännande att lyssna på faktiskt. Halv 12 lunchade jag med Emma, Matilda och Hilma, asgarvade under hela lunchen inprincip. Sedan hade jag kemiprov som egentligen skulle höja mitt betyg, men det gick väl inte så bra som jag trodde så nu tror jag att det blev fail där istället.
Slutade kvart i ett och tog ett bussen hem, lyssnade på metallica hela vägen, gosch vad bra dom är :o speciellt dom lugna låtarna. Dansade lite för mig själv när jag kom hem också för att jag var på bra humör. Vid halv 5 åkte jag, joakim och hans mamma in till birsta och inhandlade soffa och bord, åt fetmat gjorde vi också, kycklingburgare i mitt hjärta. Nu kollar vi på desperata hemmafruar och pysslar ihop alla saker. Ska passa på att säga grattis till emma och tina som fyller seventeen idag, och sedan ska vi säga grattis till dragons också som vann SM guld.

Nu är det slut!
Over and out
2009-05-05 @ 22:01:54 Foton Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0