Miami Ink


Jag blir galen av avundsjuka när jag kollar på Miami eller LA Ink. Jag vill tatuera mig på en gång. Men mor tillåter det inte innan 18. Vilket jag tycker är sämst.
Förresten så vill jag be gud om ursäkt och alla andra som tar illa vid, men jag har inte pluggat någon kemi alls idag. Jag tror jag åt ett chillpill till middag så jag orkade inte. Vi får köra stenhårt med plugg imorgon istället och hoppas att provet på tisdag går bra.
Nej, nu ska jag sova. Och om jag själv skulle glömma bort det så har mamma lovat mig att vi ska på birsta till veckan.
Godnatt.

FÖRRESTEN SÅ ÖVNINGSKÖRDE JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG!
2009-11-29 @ 22:48:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cillla

du kan få vara min stötte pelare när jag tar min så kommer du ångra dig när du ser all smärta jag får gå igenom:D

2009-11-30 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0