Rings

Jag måste säga att jag känner mig otroligt pluggduktig idag. Först mattelektion, sedan fysik på fritiden när jag egentligen skulle ha haft mikrobiologi och sedan matte igen här hemma. Fast nu har jag fastnat på näst sista talet på övningsprovet så nu måste jag vänta på att min mattegud Emma ska komma till datorn så hon kan lära mig över msn. Det är det bästa som finns! Medans jag väntar ska jag kolla på lite glee avsnitt tror jag och önska att maten vore klar. Ikväll ska jag åka till min mansgris och mysa. I love you
2009-11-18 @ 16:39:55 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alice

heej

tyckte ringarna var jättesnygga :) vart har du hittat dom?

2009-11-26 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0