Mongoradio

Det jag älskar mest av allt i hela världen det är störda människor, och jag känner bara störda människor så jag är typ som i paradiset varje dag. Idag tillexempel så har jag varit med mina vänner mongoroxy och mongofredrik och spelat in världens fulaste radioprogram. Det tog oss 4 timmar att spela in 30 minuter vilket bara bevisar att vi har kvalitet på grejerna. Eller att vi dog av garv, letade toapapper i fredriks garderob, åt subway slash pizza. Eller att jag blev haft ihjälskrämd när jag skulle hem, för utanför fredriks dörr stod det en kille på knä och bad (?!) Normala människor de där som bor på studenthem.
2009-10-09 @ 01:33:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Roxana

Hahahhahaahha dör

2009-10-10 @ 23:55:24
URL: http://rxna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0