I'm walking on

 

Igår var det löning så jag och mina uppfostrare åkte in till birsta och handlade lite. Jag köpte ribbade strumpbyxor en skinnjacka och ett vitt linne som jag redan hunnit spilla på eftersom jag är en chokladsyndare också var mamma tvungen att komma hem med choklad när jag hade det på mig.
Idag har jag hunnit med att ta en promenad med mamma och mikaela och städat min garderob. Tänkte egentligen hinna med att skriva klart min labbrapport och kolla lite på biologin också men det är faktiskt lördag. Så jag skippade det.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten och sedan ska jag äta upp den och ikväll kommer det gäster som jag ska sitta och vara trevlig med.

 

2009-09-26 @ 16:15:32 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

en till skinnjacka din knas :D galet snygg!

2009-09-26 @ 21:31:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHA jag vet! älskar den :D

2009-09-27 @ 16:02:51
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0