älghorn



Jag bara spenderar och spenderar mina livsbesparingar. Senast idag på ett par skor, skymtas två inlägg ner, från monki. Sista paret i min storlek fick jag tag på också och självklart var dom värd alla korvören jag var tvungen att punga ut på dom, jag menar, titta bara på dom! och ett par underbart sköna svarta jeans. Damen som stod i kassan när jag köpte jeansen kollade på mig kritiskt och frågade om jag verkligen skulle ha ett par medium eftersom hon tyckte small skulle räcka. Stolt som en tupp gick jag ut därifrån. Det var nog den finaste kommentaren jag fått på länge. Nu ligger jag i soffan och funderar otroligt mycket på att göra en kladdkaka och kanske äta upp smeten innan jag gräddar den. Är ensam hemma hela helgen med syster som sällskap så något måste jag hitta på för att inte mögla bort.
2010-08-20 @ 21:26:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0