beautiful grey

Igår var tanken att jag skulle klicka hem en vacker stickad tröja från monki på tradera. Jag väntar in i sista sekund med att lägga bud, hjärtat slår i mig helt okontrollerat, musklerna rycker i nervösa ryckningar och andningen upphör. 1 minut kvar, yes jag ligger på högsta bud! En halv sekund kvar, uppdaterar frenetiskt för att ingen ska lägga över mig utan att jag är medveten, uppdaterar en sista gång, sidan laddar, jag håller andan, aktionen är avslutad och budet är inte det jag la... Nådig besvikelse när jag inser att någon måste ha lagt bud precis innan aktionen avslutades, som tänkte precis som jag. Nu kommer jag icke kunna släppa den där gråa fina tröjan ur mina tankar, den kommer ligga där och gnaga tills jag somnar in, 130 pannor, pigg och fräsch med flaggan i topp!
2010-08-30 @ 17:53:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0