Dr Martens




Har börjat fundera mig in i banor angående att köpa ett par Dr Martens. För det första eftersom dom är snygg och för det andra så ingår vi i ett land där vinterkylan kan landa på omkring -20 och då är det bra med ett par rejäla dojjor. Torsdagar kommer nog förresten bli min sämsta dag i skolväg, där det enda positiva är när jag får sätta mig på bussen hem, ensam, utan att trängas och lyssna på härlig musik. Nu ska jag överväga ett glas te eftersom jag fryser småtossingarna av mig för tillfället. Sedan kommer mannen min och då ska jag be om värme, även fast det är han som har åkt hit på moppe i kylan. Stackars!
2010-08-26 @ 21:09:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0