flugjävel

Jag hatar känslan av att någon står för nära lillhuvudet mitt eller att någon viftar med något framför ansiktet på mig. Tyvärr är just nu ett sådant tillfälle. Det flyger nämligen en irriterande, liten blomfluga runt mitt huvud, varv ut och varv in och har så gjort den senaste halvtimmen och varje gång han rundar nästippen är jag rädd att jag ska råka suga in honom och kvävas. Försöker dock febrilt mosa honom men missar varje gång. Snart erkänner jag mig slagen, och byter rum!

Förresten så är nu Stockholmsbiljetter så gott som bokade, jag y mi amigo Cecilia åker onsdag morgon klockan 5. Men skönt ska det bli!
2010-08-15 @ 23:19:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0