Last Day Of Freedom



Så här ska det se ut när jag flyttar hemifrån. Vitt från golv till tak och stora fönster! Tänk spetsgardiner i fönstren och en stor skön soffa någonstans i rummet. Plus att golvet skulle jag kunna döda för att få i mitt hus! Just det här rummet kommer ifrån ett stort hus på Björneborgsgatan här i Sundsvall som är till salu. Försökte övertala moder min igår att hon skulle köpa det, tyvärr utan framgång.

Idag är sista sommarlovsledighetsdagen för i år. Lite sorgligt, men lite roligt eftersom jag nu går in på sista året som gymnasieelev! Har precis bakat scones åt min mansvän och nu ska jag ta mig en dusch som jag behövt göra dom sista tre dagarna och sedan vid tre kommer Hilma och plockar upp mig för då ska vi på picknick med Cecilia och Lillipoo som precis kommit hem från Turkiet. Toppen!

2010-08-23 @ 12:41:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0