en ta-åtare

Vacker tröja från lindex.

Jag kom på att jag måste vara en hyffsat känslig kvinna. Läser jag något, låt säga på en blogg, också står det något dåligt om allmänna människor så tar jag åt mig?! Jag känner att allt står direkt riktat mot mig, som att alla människor i hela världen känner mig och tycker jag är en väldigt elak kvinna. Undra om jag tar åt mig för att jag är en dålig människa utan att jag själv vet om det?!

Nu håller jag på att somna järnet eftersom jag gått i skolan 9 timmar idag. AWESOME! Tänkte i alla fall försöka mig på en liten övningskörning ikväll innan jag far och däckar i soffan hos pöket mitt. Imorgon avviker inte från de vanliga, skola och sedan däcka i någon soffa.

2010-08-31 @ 18:42:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0