V för Vänner



Hade som sagt pickenicke ute på skatan med mina amigos igår. Åt bara massa onyttigt och pratade onyttigt och hade det onyttigt. Efter picknicken åkte vi vidare hem till Linnea och gjorde pastasallad och låg i hennes säng och lyssnade på musik. Tanken var att vi skulle göra jordgubb/kiwi och hallon/banan smoothiesar och kolla på Lillipoos Turkietbilder men det hann vi aldrig. Så efter en ganska lång, men ändå trevlig skoldag bestående av studentmösseprovning, studentmössebeställning och tävling, som vi såklart vann, åkte jag och Cecilia in till birsta och mötte upp våran tredje kamrat. Åt onyttigt, jag behöver inte ens säga vart för alla vet redan vad som finns i birsta, är billigt och gott och har en logo bestående av ett M, och sedan åkte vi hem till Lillan i världens regnoväder och fortsätte dagen där vi slutade igår. Nu sitter jag hemma, funderar på att koka te, eller dricka vatten, och sedan bara slöa framför datorn och teven.
2010-08-24 @ 21:01:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0