We got koka kola veins we don't know our names



Ibland när jag sitter och fiser i kassan på jobbet så funderar jag på hur många, enligt mig, konstiga människor det egentligen finns här på tellus (jorden). Jag ser säkert 100 stycken varje dag. Som mannen som kom in med läppglans på läpparna och betalade 49 kronor i 50-öringar eller kvinnan som bara mimade det hon sa, det kom aldrig något ljud. Eller han som varje dag kommer och köper två ölkartonger som han pantar dagen efter för att sedan kunna köpa nya.

Imorgon 05.08 sätter jag min rumpa på ett tåg och åker ner till stockholm. Förhoppningsvis är det fint och varmt väder och förhoppningsvis har de proppat butikerna med emelievänliga kläder. Nu måste jag sova, vill ju inte riskera att sova över en sådan viktig dag.

Godnass vänner
2010-08-17 @ 22:18:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0