Amazing



Vilken underbar helg! Förrutom tråkigt väder och jobb på fredagen fram till 17 så slutade midsommar kalas först hemma, midsommar middag med vanliga gänget, och sedan inne i bergsåker hos Hilma med några vänner. Tror vi dansade 70 % av tiden vi umgicks. UNDERBART! Åkte hem till Joakim vid 2 och stupade som en slagen hjälte på en gång.
Igår tog jag och min mansvän en skön sovmorgon och en lugn dag med kinamat till middag och sedan umgänge med Hilma, Linus, Cecilia, Linnea och Albin på kvällen. Vi spelade kubb och kollade på en film.
Imorse när vi vaknade, inte av oss själva, väckarklockan skulle jag aldrig klara mig utan, var vädret underbart så vi packade ihop och åkte båt till berga med min familj. Åt först en god lunch, lökringar och aioli!! och sedan la vi oss i sanden och solade. Nu är jag hemma, rödbrunbränd och trött så ikväll ska jag bara ta hand om mig själv och sova tidigt. Imorgon väntar jobb... hoppas det regnar på er som är ledig. Mahaha!
2010-06-27 @ 19:36:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0