Roadtrip

Eftersom jag fortfarande bara är barnet, och eftersom mina vänner (cecilia sandström, jag vet att du läser!) inte tagit körkort än så får man göra det bästa av situationen och sitta hemma och knåpa ihop spellistor inför våra kommande roadtrippar i alla fall. Klicka på bilden!
Idag har jag jobbat, tappat rösten och försökt förgäves att hosta tillbaka den inför kunderna som bara skrattar med sina elaka små tantskratt. Så nu ska jag ta en liten lugnande paus med gårdagens middag till lunch.
Pussilipussinussignussipuss
2010-06-21 @ 14:50:28 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag, din nv-vän, vill åka på roadtrip :D både jag och Emma har ju körkort ;););)

2010-07-01 @ 00:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0