10 000 kronors Hawaiiresa



Den där lilla tjejen på bilden kunde ha varit jag. Det har jag trott i ungefär en timme nu, att jag ska få åka till Hawaii och dricka en kokosnötdrink med holaholakjol och steka alltså. Pappa köpte nämligen en skraplott av en tjej som var här och knackade dörr förut idag men eftersom jag har jobbat fick jag reda på nu, när jag kom hem, att han har "vunnit" en resa till Hawaii på 10 000 kronor. Min lillasyster var den som skrapade lotten och såg skitnöjd ut när hon visade den. Självklart tror jag inte på dom i alla fall och kollar själv på lotten och se på fan, det står visst 10 000 tre gånger på den. Så jag och Mikaela sätter oss för att lösa in lotten på datorn men då står det till vår förvåning att det inte fanns någon vinst på lotten?! Båda två kollar då på lotten igen och skrapar enda ut i kanterna på den... tror du inte för in i glödhetan att min syster har missat att skrapa fram en etta då?! Det står visst 110 000 och inte 10 000.
... jag tror jag ska gå och dränka mig i bäcken här utanför nu. Godnatt.
2010-03-21 @ 21:11:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

åhnej förfaan va illa!! :(

2010-03-21 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0