Shoes


När man sitter i en fjällstuga som nästan håller på att blåsa bort eftersom det är storm ute kan man inte mycket annat än tråna efter massa saker man inte har. Idag trånade jag efter en massa nya skor som jag skulle vilja ha hemma på min hylla. Grät nästan när jag såg hur mycket vissa av dem kostade bara. Men annars mår jag fint, skrev klart en analys till skolan som ska vara inne på måndag (nej, vi får aldrig lov) och var ute och hoppade lite i snön idag. Imorgon om det är fint väder ska vi åka lite skotran upp på fjället och grilla lite hotdogs. WUNDERFULL. Nu ska jag äta daimglass och mysa lite framför brasan.
Adios amigos
2010-03-10 @ 19:22:31 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0