Sicko





Det tråkigaste i hela världen är när man inte är frisk nog för att gå till skolan men inte sjuk nog för att tycka att det är okej att bara ligga rakt upp och ner i en säng. Så är det för mig idag, i halsen känns det som att hela saharaöknens kaktusar har flyttat in och när jag hostar vill jag bara gråta men ändå känner jag mig helt okejfrisk i kroppen, alltså inte hängig och så!
Bilderna ovan är i alla fall på lite nyköpta vackra ting som finns här i huset. Skorna är äntligen i mina ägor efter typ ett och ett halvt år cravings efter dom! Dom var dyr, men så jäkla mycket värd pengarna! Nu ska jag fortsätta sitta och sjunga låtar med mig själv och asgarva åt hur jag låter, det gör nämligen mindre ont när man håller igång rösten men det låter inte allt för fint, skulle någon komma hem skulle de nog tro att det står en brunstig ko inne på mitt rum och brölar.
2010-03-02 @ 13:57:22 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0